Prekių Grąžinimas

Kokias prekes galima grąžinti?

Jums netinkančias prekes galite grąžinti/pakeisti per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Galite grąžinti visas prekes, išskyrus prekes, kurios nėra tinkamos grąžinti dėl higienos priežasčių (apatinių, liemenėlių, kojinių, pėdkelnių ir panašiai). Visos grąžinamos prekės privalo būti puikios kokybės, nenaudotos, su originaliomis etiketėmis. Gavę sugadintą prekę, ją grąžinsime atgal pirkėjui (šios sąlygos negalioja, jei gavote nekokybišką ar brokuotą prekę).

Kaip grąžinti prekes?

Greičiaus ir patogiausias būdas grąžinti prekes yra per Omniva paštomatus:

  • Užpildykite prekių grąžinimo/keitimo formą čia (spausti nuorodą).
  • Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą. Siuntos lipduką galėsite atsispausdinti prie paštomato.
  • Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo. Grąžinimo paslaugos kaina: 2,99 Eur ir yra išskaičiuojama iš grąžinimo sumos. Prekes į kitą dydį keičiame nemokamai.

Jei grąžinti prekes per Omniva paštomatus jums nepatogu, susisiekite su mumis el. paštu: info@dydisplius.lt arba telefonu +37062203010

Kaip man bus grąžinti pinigai?

Pinigus grąžinsime per 7 darbo dienas po grąžintos prekės gavimo. Pinigai bus grąžinti tiesiai į jūsų banko sąskaitą.

Kokia suma man bus grąžinta?

Jums bus grąžinta visa suma, kurią sumokėjote už prekes, išskyrus siuntimo išlaidas.

Kas apmoka grąžinimo išlaidas?

Visas grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, kuris nori prekę grąžinti (ši sąlyga negalioja, jei gavote nekokybišką ar brokuotą prekę). Grąžinimo išlaidas dažniausiai sudaro tik prekės siuntimo kaina. Ši kaina priklauso nuo jūsų pasirinkto siuntimo būdo ir dažniausiai neviršija kelių eurų.